Tuesday 17 January 2012

1001 Persoalan.. Kenapa..? Kenapa..? Kenapa..?

Kenapa saya memilih template ini? Jawapannya mudah, Semua yang Indah, Cantik dan Sempurna, datangnya dari ALLAH. Bertepatan dengan Perniagaan yang saya jalankan mengenai Produk Kecantikan dan Kesihatan - "PREMIUM BEAUTIFUL".         

Dari mana datangnya idea untuk menceburi perniagaan ini? MMM, dari Isteri saya sebenarnya. Dia begitu teruja dengan perniagaan ini hinggakan sanggup menggunakan semua wang KWSP simpannya untuk memulakan perniagaan ini dikala dia sedang sarat mengandung anak pertama kami.

Dan untuk diri saya sendiri, dah macam-macam perniagaan saya cuba. Jual kain ela, jual kuih, Jual portal pengiklanan internet,dan bermacam pekerjaan yang saya buat... Mungkin Kini Tiba Masanya untuk Saya Berubah... Insyaallah.
           

No comments:

Post a Comment