Saturday 21 January 2012

Asalamualaikum, Percaya atau tidak kalau Saya katakan yang dalam Perniagaan Premium Beautiful ni, bukan hanya golongan Wanita sahaja yang berniaga, Telah 'Terbukti' ramai dari golongan 'Lelaki' juga telah berjaya dengannya. Jutawan-jutawan dan Leader-leader tersohor Hai-O dari Stokis B32 juga turut diisi oleh golongan 'Lelaki'. Nama-nama seperti CDM Chan, CDM Abg Lan, CDM Raz, Cdm Syed dan ramai lagi adalah contoh-contoh 'Lelaki-Lelaki' Berjaya, yang telah dilahirkan melalui Perniagaan 'Premium Beautiful' ini. Tua, muda, kurus, gemuk, tinggi, rendah, hitam, putih bukanlah halangan untuk anda berjaya dengan Perniagaan ini. Jadi kenapa tunggu lagi..?


 CDM Abg Lan


 CDM Raz, Power Talk.

 CDM Raz & CDM Abg Lan,


 CDM Syed & Mdm, Senyum sokmo.


 CDM Chan, Sifu B32


 CDM Raz yang Bergaya.


 Power Talk by CDM Abg Lan.


Gambar-gambar diatas adalah bukti Golongan 'Lelaki' yang telah berjaya dengan Perniagaan 'Premium Beautiful' ini. Kalau mereka boleh kenapa tidak saya kan..? Insyaallah, berkat dorongan, bimbingan, ilmu dan ditunjuk ajar yang diberikan oleh mereka semua, tak mustahil satu hari nanti akan lahir seorang CDM baru dari Perniagaan ini...


 "Bakal Usahawan Premium Beautiful, Shaherry Mohd Yusop" Insyaallah.. Amin. 
Bila Masanya..? Kita tunggu dan lihat.


Bak kata CDM Kak Ana, Alang-alang nak impikan sesuatu, kita impikan yang paling tinggi. Inilah impian saya yang terbesar dalam Perniagaan 'Premium Beautiful' ini. Bukan gila pangkat dan bukan tamakkan harta, tapi Alang-alang nak buat, biar sampai ke puncak "KEJAYAAN'..

No comments:

Post a Comment